Powered By Blogger

vineri, 18 noiembrie 2011

Mi-e dor de tine

,,Inima care nu cunoaşte dragostea nu cunoaşte nici tristeţea"
                                                                              Tuti-Name

Ce repede trec clipele frumoase,clipele pline de fericire,clipe în care eram în doi...
Mi-e dor de tine,mi-e dor de noi,de clipa in care visam amîndoi,mi-e dor de ce a fost şi no sa mai fie...
Astazi e o zi nouă dar eu sunt aceeaşi,cu acelaşi dor nebun de tine.
Credeam că dacă vei pleca te voi putea uita,însa nu e deloc aşa...fie ce zi imi aduce aminte de tine de tot ce am trait împreună,de felul cum mă strîngeai în braţe,de felul tău dea fi.Oare de ce clipele dor,şi nimic nu mai este cum speram să fie?Oare de ce nici-o zi nu mai este cum era înainte?Simt că te perd dar totuşi mai sper!
Mi-e dor de tine,şi mă doare enorm lipsa ta!Ador clipele în care îmi erai alaturi şi urasc tot ce ne desparte...Împreună am trecut prin multe şi am fost tari,tu erai cel cemi dadea putere,de fie ce data cînd cădeam tu mă ridicai şimi spuneai "vom trece şi peste asta".Acum nu mai este cum a fost şi mii dor,mii dor de tine,căci eşti atît de departe,ne desparte o mare care-şi vălură apele a nepăsare şi mă doare ca eu nuţi pot fi alaturi,ca nu pot sa te imbraţişez cînd ai nevoe...
Deai şti cit îmi e de dor şi cît mii de greu fara tine pate ai întelege ca doar tu ma poti face fericita,şi doar alături de tine traesc cu adevarat...Îmi lipseşti enorm...TIM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu