Powered By Blogger

marți, 27 martie 2012

Despre mine...

Am fost intotdeauna o persoana careia i-a fost frica. O teama necontrolata, neintemeiata m-a urmarit dintotdeauna. Poate pentru ca intotdeauna am fost omul care a dat totul si a pierdut totul, care a fost nevoit sa o ia mereu de la capat fara nimic. Si sa se descurce cu nimic. Sa supravietuiasca. Si sa indure pierderi pe care nu si-ar fi dorit sa le indure. Si infrangeri ale destinului pe care un copil nu ar fi trebuit sa le cunoasca. Dar am mers mai departe, pentru ca nu aveam dreptul sa renunt.


 Candva am sarit in sus de bucurie!...Am trait din dragoste,am iertat greseli de neiertat,am facut multe lucruri din impuls,am fost dezamagita de persoane care nu credeam ca ma va trada vrodata,am luat in brate pentru a proteja,am zambit atunci cand inima imi plangea,am facut juraminte eterne,am ascultat muzica privind la fotografii,am dat telefoane doar pentru a asculta o voce,am fost indragostita de un suras,am furat saruturi,am confundat sentimente,sa intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe,am incercat sa uit anumite persoane si am descoperit ca e foarte greu,m-am simtit singura intre o mie de persoane (pentru ca imi lipsea el) mi-a fost frica de intuneric,am tremurat de nervi,am tipat de fericire,am fost indragostita crezand ca va fi pentru totdeauna...Nimeni nu ma cunoaste cu adevarat,tot ce stiti sunt aparentele...Lumea nu face altceva decat sa ma judece dupa aspectul fizic,nu vede altceva decat ce le convine.Analizeaza superficial si dupa isi da cu parerea...Cand rad nu inseamna ca imi merge bine la fel cand plang nu inseamna ca imi merge rau...Daca sunt zile cand ma fac ca nu vad minciunile si cred anumite persoane o fac din dragoste sau din indiferenta ...Daca ma intorc intr-un anumit loc sau la o anumita persoana cu siguranta am ceva de castigat si in plus am motivele mele...Au fost momente in care am plans si mi-am dat seama ca nu trebuie sa regret nimic pentru care o fac ...Esecurile ma coboara dar ma si ridica...Indiferent de cum se va purta sau cat de reci vor fi anumite persoane eu raman la fel (asa e firea mea).Viata merge inainte si eu la fel...Si inca ceva eu nu ma schimb deloc numai ca imi dezvolt anumite calitati sau defecte pe care le aveam inainte...





Sunt fata care te iubeste fara limite in taina,cea care pune suflet in orice gest de-al tau .Sunt fata careia ii e frica sa iubeasca ,din cauza ca uraste sa fie ranita .Sunt fata care sufera si lacrimile ii inunda ochii seara privind la fotografii si amintiri ;Sunt fata care cei mai importanti sunt prietenii.Sunt fata care-si doreste sa fie fericita.Sunt fata aceea intelegatoare si mereu incapatanata .Sunt fata sensibila ;care foarte usor pot fi facuta sa zambesc,dar si la fel de usor pot sa fiu ranita.Sunt fata mereu visatoare ,dar si mereu hotarata si rareori puternica .Sunt matura dar si copilaroasa,asa ca tine ! Sunt fata care inca crede ca visele pot deveni realitate si ca eu pot schimba ceva in lumea asta ,ca voi ajunge mare ,la fel ca tine.Sunt fata care regreta unele momente din trecut,dar si fata care stie ca trecutul a ajutat-o sa devina ce este ea azi ;cu ajutorul lectiilor dure de viata.Sunt fata care crede in zane ,vampiri si magie.Sunt fata care ma vezi,mereu inconjurata de prietenii,dar nu ma cunostii .Sunt fata care poate fi descurajata simplu fara planuri si complexitati,dar acest lucru nu prea conteaza pentru ca sunt fata care nu se da niciodata batuta.Sunt fata rea si bosumflata cand nu-mi convine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu