Powered By Blogger

marți, 20 martie 2012

Discurs cu ocazia Absolvirii Facultatii


Stimaţi profesori, parinti, colegi, distinsi invitati.Ma bucur sa va vad aici alaturi de noi  pentru a sarbatori acest eveniment deosebit si important pentru noi toti, in special pentru noi, studentii. Este clipa pe care toti am asteptat-o timp de 3 ani de zile. In cei trei ani de studiu, am muncit cot la cot, alaturi de profeosorii nostri care  ne-au indrumat pasii si care ne-au fost alaturi atat ca dascali, cat si ca prieteni. Am invatat nu doar carte, dar si ce inseamna viata, asa ca multumita experientei din facultate, pasim in viata cu pasi mai siguri.

In numele colegilor mei, vreau sa le multumesc parintilor nostri care ne-au indrumat pasii pe aceasta cale si ne-au sustinut in anii de facultate, care au facut sacrificii pentru ca noi sa ne aflam astazi aici. Ei sunt cei care astazi merita aplauze caci ne-au fost alaturi in toate momentele noastre importante, inclusiv si astazi.
Profesorilor nostri le multumim pentru ca ne-au oferit ocazia sa descoperim lucruri noi care ne vor folosi in activitatea ce urmeaza, pentru ca au transformat relatia rigida student – profesor intr-una de comunicare deschisa si amicala si pentru ca ne-au format ca oameni.
 Va multumesc pentru toate intrebarile, uneori copilaresti, la care v-ati straduit sa gasiti raspunsuri, pentru acele cuvinte cheie pe care mi le-ati oferit ca punct de plecare in cautarile de pe Google sau Wikipedia. Deasemenea, va multumesc pentru toate discutiile offtopic  pe care le-am purtat si pentru sprijinul acordat in momentele de impas.
Nu in ultimul rand, le multumesc colegilor mei alaturi de care am trait si bune si rele, distractii,sesiuni si drame personale si cu care am reusit sa leg prietenii ce sunt convinsa ca vor rezista in timp.
Astazi este un moment de sfarsit si totodata un nou inceput, o noua viata ne asteapta. Este momentul cand cele acumulate pe bancile scolii vor  fi puse in practica si vor legitima valoarea castigata in timpul facultatii. Noi avem astazi nu numai pregătirea necesară unor buni specialişti, ci şi capacitatea de a reuşi în viaţă. Cu siguranţă, după numeroasele examene prin care am trecut şi experienţa căpătată în anii de facultate, suntem pregătiţi să facem faţă obstacolelor care ne vor astepta de acum înainte.

Dragi colegi va urez succese la licenta si cred eu ca dupa acest ultim salt  vom intra cu drepturi depline in tagma Jurnalistilor si ne vom putea bucura de toate lucrurile minunate pe care, cu siguranta, viata ni le-a pregatit. 

Va multumesc si bafta tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu